بهترین دستگاه برش لیزر+ برند

بزرگترین و بهترین تولید کنندگان لیزری در جهان کدامند؟ مشخصه آنها چیست و چه چیز آنها را از بقیه متمایز میکند؟
در زمینه برش لیزری فلزات امروز تولیدکنندگانی هستند که حتی یک قرن از شروع فعالیتشان میگذرد.

آنها ابتدا با سختکوشی و بردباری به تولیدات ماشین آلات مکانیکی خود پرداخته و سپس با آغاز عصر لیزر دردهه 80 شروع به سرمایه گذاری در این زمینه کردند.
یکی از شرکتهای پیشتاز و پیشگام در این عرصه که در دهه های گذشته کشور ما نیز میزبان محصولاتش بوده شرکت bystronic است.

این شرکت که بنظر کثیری از صاحب نظران تولید کننده بهترین دستگاه برش لیزر دنیاست در سال 1964 و با همکاری سه دوست در سوییس تاسیس شد.این شرکت 20 سال بعد و در 1984 اولین دستگاه برش لیزری خود را با توان 500وات تولید کرد.

و پس از احداث شعب مختلف در سراسر جهان در سال 1991 اقدام به تولید انبود دستگاه برش لیزری نمود.امروز bystronic با احداث کارخانه هایی در سوییس,آلمان,چین,ایتالیا و آیالات متحده آمریکا و از طریق نمایندگی های خود در 40کشور دنیا محصولات خود را به جای جای دنیا عرضه میکند.

این شرکت بیش از 3500 کارمند در سراسر دنیا دارد و طبق براوردها تنها در سال 2021 فروشی 950میلیون دلاری را تجربه کرده است.
توانایی bystronic در تولید نرم افزار باعث شده این شرکت دست به ساخت سیستم عامل مخصوص خود با نام byvision بزند.کار با این ابزار بسیار ساده است بطوری که حتی کم تجربه ترین اپراتورها به راحتی میتوانند با این نرم افزار ارتباط برقرار کنند.

همچنین شما به عنوان هدایتگر دستگاه امکان این را دارید که نرم افزار را مستقیما بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.همچنین این کارخانه به طور نسبی از جهت سرعت انجام برش حدی برای خود متصور نیست و مدعی است بنا به خواست مشتریان خود توانایی تولید دستگاه با سرعت های سرسام آور برش را دارد.

 

بهترین دستگاه برش لیزر

این شرکت با برگزاری کلاسهای دوره ای برای ارتقاء سطح آموزشی کارکنان و همچنین بهبود سهم زنان در شبکه کاری خود تعهد خود را به جامعه نشان داده.همچنین bystronic عملا گام هایی جهت حمایت خود از کمرنگ شدن نقش صنایع در تغییرات زیست محیطی برداشته است.
bystronic اخیرا و در سال 2022 از قویترین دستگاه برش لیزری فلزات خود با قدرت 20کیلووات رونمایی کرده است که طبق اظهار نظر مسئولان این شرکت این دستگاه نه تنها در زمره قویترین دستگاههای برش لیزری دنیا قرار دارد بلکه دارای طیف گسترده ای از برنامه ها و آپشن های کاربردی ست.

از جمله آپشن های تعبیه شده در این دستگاه قدرتمند تکنولوژی parameter wizard است که با انتخاب آن کاربر میتواند این اطمینان را داشته باشد که تمامی اجزای دستگاه در راستای ارائه بهترین برش ممکن در لحظه بسیج شده اند.قدرت 20کیلوواتی این دستگاه توانایی برش ورق استیل به ضخامت 50میلیمتر را داراست.

bystronic به وسواس به اتوماتیک سازی تمامی مراحل دستگاههای خود معروف است همچنین تنوع توان لیزری و عملکرد سریع و دقیق تولیدات این شرکت آن را به تولید کننده بهترین دستگاه برش لیزر بدل کرده است.
امروز این شرکت نه تنها در زمینه تولید لیزر برش فلزات بلکه در زمینه پرسهای ضربه ای,اتوماسیون و نرم افزار مشغول به فعالیت است.

کاتکس لیزر / دستگاه برش لیزر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *