برش فلزات روکشدار توسط دستگاه برش لیزری فلزات (صفر تا صد)

دستگاه برش لیزری فلزات با فرایند دقیق و پیچیده ای که دارد توانایی برش انواع مختلف فلزات را دارد.در واقع از مهمترین وجوه متمایز کننده این دستگاه با دیگر رقبا همین توانایی در برش فلزات مختلف است اما آیا این ابزار توانایی برش فلزات روکشدار را نیز دارد؟

فلزات روکشدار در دهه 60 میلادی شروع به توسعه پیدا کردند.در این نوع خاص از فلزات یک نوع از رنگ با قطعه فلزی پخته و عجین میگردد.امروزه این فلزات کاربرد فراوانی ر صنایع دارند پس برای یک صاحب دستگاه برش لیزری مهم است که بداند آیا این دستگاه توانایی برش یک ورق روکشدار را دارد یا نه .پس بیائید با هم جواب این سوال را دریابیم.

بله! شما میتوانید برای برش فلزات روکشدار خود از دستگاه برش لیزری فلزات استفاده کنید.اما در نظر داشته باشید که این ابزار برش برای فلزات زینتی,پر کار و زینتی خیلی مناسب نیست.چرا که این قبیل محصولات عمدتا از ورقهای بسیار نازک فلزی تشکیل میشوند که کار را کمی برای شما سخت میکند.

شما میتوانید شروع به برش اینگونه ورقهای نازک فلزی بکنید اما در نظر داشته باشید که انجام برشهای بسیار ظریف و پرکار در اینگونه از فلزات میتواند باعث از دست رفتن بافت فلز شود و آن را از حالت طبیعی خود خارج کند.

فلزات روکشدار در برابر حرارت و خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارند که همین مزیت باعث میشود بتوان از آنها در تولید حصارها و یا سقفهای فلزی استفاده کرد.فناوری 5 لایه اینگونه فلزات آن را قادر به مقاومت در برابر آب و هوای بسیار خشن میکند از همین رو شما میتوانید از این گونه فلزات در ساخت وسایل محیطهای باز استفاده نمائید.

 

برش فلزات روکشدار توسط دستگاه برش لیزری فلزات

برش فلزات روکشدار

 

همچنین دیگر مزیت استفاده از این فلز این است که میتوانید آن را به رنگ دلخواه خود سفارش دهید.برخلاف بسیاری از فلزات دود حاصل از برشهای این نوع فلزات به طور کلی سمی نیست و بدلیل مقاومت بسیار بالای آن برشهای ایجاد شده بر روی آن به هیچ وجه به بافت آن صدمه وارد نمیکند.البته همانطور که گفتیم از ایجاد طرحهای بسیار پر کار از روی این نوع فلز باید اجتناب نمود.

شما با در نظر گرفتن یک طرح ساده و یا متوسط از قطعات این برش میتوانید جهت تولید پانلهای فلزی سقفی و یا حصارهای باغی استفاده کنید.همچنین ارگانهای دولتی,شهرداریها و دیگر خدمات دهنده ها میتوانند از این فلز جهت ایجاد انواع خدمات شهری استفاده کنند.

در نظر بگیرید که بعنوان مثال چه میزان نیاز یک بوستان و یا پارک بازی کودکان را میتوان توسط قطعات این فلزات مرتفع نمود.میتوان از این دستگاه ها جهت تولید نیمکت های همگانی و یا تیرهای روشنایی معابر استفاده نمود.همچنین در شهر بازی کودکان میتوان بسیاری از سازه ها را با استفاده از این فلزات اجرا نمود.

دستگاه برش لیزر فلزات این توانایی را دارد که با انجام یک برش دقیق و لطیف هر گونه شکل و طرحی به این گونه فزات ببخشد.این دستگاه بر خلاف دیگر همتایان خود از ایجاد فشار مستقیم بر روی سطح فلز اجتناب میکند که این کار از ایجاد آسیب به بافت فلز جلوگیری میکند.

یکی از مشکلات شایع هنگام استفاده از دیگر ابزارهای برش در مواجه با فلزات روکشدار ایجاد لبه های خشن,تیز و خطرناک در محل برش است که استفاده از دستگاه برش لیزری فلزات این نقیصه را به طور کامل مرتفع میسازد.

 

کاتکس لیزر / دستگاه برش لیزر 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *